I'd rather hurt than feel nothing at all.

midsommar har varit, minst sagt. fläskläpp, en bit av tanden utslagen, skrapsår här och var och en jävla massa minnesluckor, men vafan, jag lever ju iaf. det är då huvudsaken! jag hade riktigt roligt också, vad jag kommer ihåg iallafall.
idag har jag och mamma packat och flyttat det mesta av alla mina grejer, kändes väldigt skönt att få in allting och känna av att jag faktiskt flyttar, att jag kommer ifrån nora!  det ska bli riktigt skönt, men väldigt läskigt samtidigt. i nora är man ändå van vid allting, allting är alltid som vanligt. i örebro händer det saker, där kan man ha ett liv!
men jag är bosatt hos pappa först i tre veckor, det känns riktigt konstigt, att helt plötsligt bara bo hemma igen, men det ska bli skönt, slippa laga en massa mat, ;)
jaha, nehe, nu är det dags för sängen tror jag, börjar bli en riktig pensionär känner jag, ;)

SOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0