i'll keep dancing on my own!

jag är säsmt på att skrvia blogg, eller har varit, jag ska skärpa mig, det ska bli ändring, jag ska bli bättre. :)

 

anledningen till att det har varit sån torka på sistonde är för att det händer så mycket just nu, det är flytt, jobbyte och slut mellan mig och niklas. jag mår bra, stressad som fan och har uoo över öronen med grejer att göra och komma ihåg, men det går. jag har underbara vänner som stöttar, min familj och även fast vi inte är tillsammans är vi sams och vänner och jag har niklas, det betyder så mycket!

 

 

det är verkligen så mycket som man inte tänker på, så mycket som man inte vill tänka på, så mycket som bara kommer över en, som bara hoppar på en och gör så man känner saker som man inte vill känna, får tankar man inte vill ha. allt kanns påträngande och ganska jobbigt, samtidigt som enkelt, sen kom gårdagen, den gjorde mig vilsen igen, det gjorde mig förvirrad och fundersam, du gör mig så, frustrerad. menmen.

 

nu ska jag titta på so you think you can dance och reda ut mitt förvirrade huvud!

hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0