we've taken whats been given and you throw it all away!

midsommar idag! :D
den ska firas med emelie och rebecha och det gillas starkt!
förpärla hos mig och vidare uppåt, det blir nog trevlans tror jag.
idag ska jag städa som fan, dags att börja packa snart också, flyttar nästa vecka, känns bra läskigt men samtidigt jävligt roligt! skönt att komma ifrån nora, men jag måste bo hemma hos pappa i tre veckor tills jag börjar det nya jobbet, kommer bli konstigt att helt plötsligt bo hemma igen, men det ska bli skööönt, ;)
nej, imorse vaknade jag upp med en fin orange färg i mitt hår, så nu ska jennie få färga om det en aning, så gulligt, :)
nej, nu sja jag bränna mig en skivjävel och styra upp mitt liv!
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0