by blood and by mean..

.. i fall when you leave!
kvällen igår gick bra och natten och morgonen var helt underbar.
när man bara har en såndär bra och underbar morgon känns det inte som att det spelar någon roll om vad som händer under dagen, den kommer bli bra ändå. jag känner mig sådär glad, sådär töntigt lycklig.
ändå så är jag splittrad för det är fortfarande inte helt okej, det är inte helt och hållet bra, men det är påväg dit, det är påväg åt rätt håll och det känns underbart!
dagen spenderas ute på sund med min älskade mami och lillebror, det lär bli en promenad eller två också i det fina vädret. det känns sådär skönt idag. allt känns bra och solen gör allt bara så mycket bättre, man känner sig så mycket gladare och piggare!
jag hoppas på en myskväll, men det vet man aldrig. köpt massa godis iaf, det var längesen jag åt, och jag har varit duktig med mat och motion hela veckan så ikväll ska jag fan få moffla i mig allt möjligt!
jaha, nehe, nu ska jag gå och hjälpa mamma med lunchen tror jag, ge henne lite sällskap iaf.
jag älskar dig niklas, du är verkligen mitt allt, mitt liv, du gör mig glad, att bara få vara i din närhet gör mig lycklig, att få känna din kropp emot min är underbart, att bara känna dina andetag gör mig varm. det finns ingen bättre än dig och jag saknar dig hela tiden när du inte är i min närhet!
( min blogg funkar inte som det ska med rader och uppdatering eller med något, men jag skriver ju iaf, (; )
OVERANDOUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0