himlen är gjord av sten!

godmorgon, eller godmiddag, eller något sånt som passar er, ;)
morgonen började med ett träningspass på mammas maskin, och lite annat, fruktansvärt jobbigt var det iaf och jag har verkligen ingen kondis eller så. men nu är det gjort iaf och jag känner mig stolt! :D
nu ska jag damma och dammsuga lite och vänta på att kära mor ska komma hem och äta lunch med mig, förhoppningsvis blir det en promenad i den underbara solen.
Jag bara älskar solen, önskar att all snö kunde försvinna och att det skulle bli sommar, nu nu nu nu!
Beställde massa sommarkläder igår, så nu får det bli dags tycker jag!
kvällen ska spenderas med min underbara karl, och jag är nervös, det känns helt sjukt.
det är sådär massa fjärilar i magen och en klump i halsen, känner mig som en liten fjortonåring igen,
och det är väl aldrig bra, ;) men det ska bli skönt, få lite tid med honom, det är behövligt om inte annat.
jaha, nehe. dags o börja städa nu och vara en duktig dotter, ;)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0