jovars ( mobilbloggar )

det har varit en underbar vecka, med underbart väder och allt har varit bra. Har vart ute kört bil med pappa, har varit på långpromenad med jennie, har umgåtts med cecilia, har spenderad massa tid med niklas och jag har fått både kinesmat och shoppa! ;D det jobbiga är bara att pengarna tar slut. ;P sen kom helgen, den blev piss, massa folk på cafét, jobbigt folk som tjatar på en utanför cafét och sen idag kom det SNÖ, jag blev som helt deprimerad igen. Jag hatar snö så otroligt mycket och jag vill ha sommar och vår nu, jag vill ta på mig skinnjackan och mina tygskor. Jag vill kunna gå ner och lägga mig på bryggan och sola och bada och mysa utomhus med min underbara pojkvän! Åh vad längtar! Nej, nu tänker jag gå och lägga mig o läsa! Väcks av min pojkvän när han kommer hem och då hoppas jag snön är borta! OVERANDOUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0