a fine mess,

då var det tisdag, ingen rolig dag, ingen speciell dag, bara en vanlig tråkig tisdag.
denna tisdag innebär en massa packning och städning för flytten, jag längtar till flytten men det är då fan inte kul att packa o hålla på. nästa gång ska jag hyra in folk som fixar allt åt mig!
jag måste också ringa till eon om min el, även adressändring och krångla ännu mera eftersom jag inte bor någonstans alls enligt dom?! Men först ska jag sluta jobba är tanken.

det är riktigt fint och mysigt väder idag, men just idag uppskattar jag inte det, idag uppskattar jag ingenting,
jag orkar inte ens vara sådär trevlig mot kunderna, jag har ont och vill bara hem och lägga mig i pappas famn och gråta en skvätt, tills det går över, som när man var liten. men det går inte över och jag blir tokig! jag orkar inte ha det såhär, orkar inte gå runt och ha ont hela tiden. jag blir så liten när jag har ont, och jag tycker så synd om mig själv och det hatar jag verkligen. jag vill itne vara den som har ont, är liten eller tycker synd om mig själv. men det är så mycket lättare då. det är ändå ingen annan som tycker synd om mig, så då måste ju jag! ;p

nej, nu vet jag inte vad jag ska göra, har bara inte motivation till att skriva något alls egentligen.



ta mig till havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0