always and forever!

jag har spenderat kvällen med att tittat på några avsnitt av bästa år, just nu är dom lite inne på att visa kärlekspar och hur bra dom har det. jag blir avundsjuk på dom, på det dom har. jag vet att allt är påhittat och att någon har skrivit orden och vad dom ska göra, men det känns så innerligt. det är nog bara fö jag verkligen är en sån mjukis när det gäller sånt där. deras förhållanden är fylda med omantik, passion, mysiga kvällar med tända ljus, romantiska middagar ute, dom delar allt med varandra, mannen offrar så mycket för henne, han är så ärlig mot henne, han är så kärleksfull och bryende mot henne, han värderar vda han har, det gör hon med, dom tar inte varandra för givet, dom delar ssina liv med varandra, dom är varandras halvor, dom ger allt till varandra, så öppet och så äkta, så romantiskt och så passionerat.
jag kan inte annat än o drömma mig bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0