first day!

idag var min första dag på bullvivan! det gick verkligen kanon och jag kände hur jag trivdes på en gång!
det lite komiska är att jag fick stå och skära isär och fixa smörgåstårtsbottnarna till dacapo, lite ironiskt!
det var en riktigt bra första dag och jag var inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara när klockan ringde 4.00 imorse, det var dock kallt som faaan o cykla vid den tiden och det lär inte direkt bli så mycket varmare, på med termobyxorna!

nu sitter jag på tågstationen på jobbet och det händer då ingenting just nu, helt dött, ser inte en människa i på hål ens, men det är ganska skönt, sålänge dom inte håller sig borta hela kvällen, då kommer jag sitta här och sova!

nu ska jag läsa expressen och aftonbladet o ser vad dom har o säga om denna jävla niklas eliasson,
fick höra idag av poliskällor att han har dragit ut tjejernas tänder och naglar av dom han har varit på, han har även bundit fast dom. helt jävla sinnesjukt! hoppas dom sakta sågar av kuken på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0