guten morgen!

idag sov jag till klockan nio, det var helt guld, jag sov som en nedrans stock! :)

jag känner att min blogg bara är negativ just nu och har varit ett tag, det är för att jag har varit det, men nu är det dags att rycka upp sig känner jag, sluta vara som en liten deppig femtonåring! sen går allt så mycket framåt just nu, det hjälper nog mig bra det med. allt känns lättare nu, jag har sagt det jag vill och jag har faktiskt fått som jag vill, i det mesta iaf. man kan ju inte få allt, :)

samtidigt är det inte okey, du är inte okey, du beter dig inte okey alla gånger, men jag orkar inte tjata o gnälla längre, jag låter dig vara och sen tänker jag bete mig likadant tillbaka! :)

dagens garv ur expressen;
- Kan ni laga den här klockan?
- Ja. Den är klar om en vecka.
- Men det står ju att ni lagar medan kunden väntar.
- Ja, vill ni vänta så länge så varsågod och sitt..

Okey, kanske inte den roligaste, men erkänn att ni drog lite på läpparna, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0