helt förvirrad!

hela veckan har jag trott att det har varit helg, idag var jag helt 100 på att det är måndag, jag är inte bara lite dagvilsen!

på onsdag börjar nya jobbet och från och med då jobbar jag två jobb, working girl!
det ska bli riktigt kul, lite jobbigt med att gå upp 04.00 på morgonen bara, men det får gå!

idag när jag gick hem ifrån jobbet kom en stor anka och bet mig i vaden, hon bara satt dä i benet på mig och tuggade, tyckte det var en aning taskigt faktiskt, det är inte så att jag biter henne i benet direkt. så tack för blåmärket!

nu ligger jag i soffan och tittar på chuck and larry, ska snart krypa till kojs för en tidig morgon imorgon. det jobbiga är bara att jag inte får krypa ner bredvid min bästa och sova den sköna sömnen som jag få när han ligger så tryggt bredvid! jag sakna dig niklas, helt galet mycket, min värld vore inget utan dig!

puss&hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0