lördagskväll,

den här veckan skulle jag göra en massa, inget blev gjort, som vanligt!
jag fick inga promenader, ingen skogspromenad, ingen grillad korv, ingen heldag med niklas, ingen direkt kvalitetstid med varken niklas eller föräldrar. jag fick besvikelse, men jag borde inte ha förväntat mig annat. samtidigt får jag skylla mig själv eftersom jag bara tar allt. från och med nu blir det ändring, från och med nu ska jag också tänka på mig själv, från och med nu ska jag börja ta hand om mig själv!

Kommentarer
Postat av: emelie -

Jag tycker det låter klokt sötnos! Du behöver också få värme och kärlek, riktigt synd att det inte blev någon lek idag, känner att både du och jag behöver det! Jag saknar dig, riktigt jävla sjukt mycket. <3

2010-10-14 @ 21:15:26
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0