minminmin!



( mycket gammal bild, men idag är jag såhär glad o lite till )

lägenheten är min, det är min trea, det är nu min lägenhet och det känns underbart!
jag flyttar redan om två veckor så nu blir det panik, panik flytt, panik packning och panik städning,
men det känns ändå underbart på något sätt, för jag får komma hem, jag får bli den glada och nöjda camilla igen,
jag får trivas med mitt liv igen och bäst av allt, jag har nära till mina kära igen! :)

jag känner mig riktigt glad idag, har bara en aning panik över flytten, eller inte över flytten utan över städning och när jag ska hinna med allt, när jag ska få dom nya nycklarna, när jag ska få flytt o kör hjälp, aaaah, nu är det nära.
men jag är glad och min kära älskling gav mig massa nya energi och kärlek igår, så nu orkar jag med ett tag till, :)

det är verkligen helt otroligt hur mycket en människa kan betyda för en, hur mycket dom hjälper med att bara finnas till, hur mycket man verkligen kan älska någon och hur mycket den personen verkligen avgör ens eget liv!
jag ser verkligen inte ett liv eller en vardag utan dig niklas, du betyder så mycket mer för mig än du någonsin kommer att kunna förstå! hur mycket du har gjort för mig med bara att finnas där som du inte ens vet om, det är helt obeskrivligt! du är min värld, min andra halva, du är min kärlek och jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0