today!

idag är det ett år sedan världens bästa, finaste och mest underbara pojke sa till mig att han var kär på riktigt, att han verkligen ville med mig, han gjorde mig till världens lyckligaste med dom få orden!
det har inte alltid varit lätt, men mitt hjärta har alltid slagit lika hårt och för just dig niklas! du har gjort mig till en starkare person, till en som tror på sig själv, till en mer självsäker tjej och det kommer jag vara dig evigt tacksam för! du har lappat ihop hela mig utan att riktigt ens förstå att du har det, du har fått mig att känna lycka, ren och äkta lycka, ren och äkta kärlek, sån där som jag bara trodde fanns i film och i sagoböcker! men jag fick min prins, och älskling, jag släpper dig aldrig någonsin!

Without you, darling, I'm like a bird who lost its wings, I'm not a thing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0