workwork

just nu sitter jag på jobbet, letar lite lägenheter och har faktsikt hittat några, en som jag blev speciellt intresserad av och där kan jag flytta in i december, vore verkligen toppen, så det är bara o hoppas! :)

dagen igår spenderades med min fridolf, hur mysigt som helst! vi var på marieberg med hennes mamma o lillebror emil som fick en lite leksakstelefon. när vi ska gå därifrån ser emil eldsvådor på en dataskärm och utropar;
e: det brinner!
c: då får du ringa brandkåren på din nya telefon.
e: ja, jag ringer polisen! - hallååå, är det här polisen, det brinner här.
c&f går lite framför och skrattar och möter en väktare precis.
e: titta här kommer polisen.
alla brister i skratt, det var ett sånt där ögonblick så man var tvungen att vara där och det var riktigt kul! :)
på kvällen gjorde vi tacos och det var förjävla gott, i sängen när vi ska sova,
f: men du, nu glömde vi trycka på dig. ska jag trycka nu?
c: du får trycka om du vill trycka, men jag ligger så du får sitta på mig.
f: ja, men det är klart.
c: bra, jag ska bara ta av mig först!
det känns som ett bra samtal! ;D

ikväll kommer min käre karl, som jag har längtat, hoppas jag hinner säga hej iaf innan jag måste sova sen för min tidiga morgon imorgon! men det ska hinnas, jag har längtat så det får hinnas! :)

nej, nu ska jag brygga mera kaffe och sedan fortsätta kolla lägenheter! :)
pusskram!


Kommentarer
Postat av: frida

haha jadu camilla vi och våra konversationer, kanske skulle trycka lite ikväll med ;)

2010-10-13 @ 10:16:16
URL: http://fridahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0