you are so beautiful!

niklas är i västervik, han åkte igår, men han kom och lämnade världens bästa sigge hos mig först!
så jag har honom helt för mig själv tills niklas kommer hem, när det nu är. jag njuter till fullo av den tiden iaf, han är så mysig!

igår kom fridolf hit till oss och vi käkade godis och tittade på asläskiga skräckisar, jävla konstigt folk det finns! i sista filmen iaf, som var helt crazy och vi satt på helspänn, då ser vi ett huvud utanför fönstret och jag var helt säker på att jag skullle dö, härtat hoppade ur kroppen där ett tag tror jag! tack för det kära sis! ;)

nu ska jag klä på mig och ta ut sigge för en promenad och sen luncha med älskad fridolf!
jag ska även längta efter min karl, eller ja, det gör jag redan, KOM HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0