you found me




söndag idag, det betyder att jag ska tillbaka till örebro, det betyder att morgondagen snart kommer, det betyder en klump i magen och en nervös camilla! det betyder även att det snart är måndag kväll och jag åker tillbaka hit, det betyder att jag får träffa niklas ( tror jag )!

igår kom cecilia hit, vi pratade en massa strunt, åt godis och tittade på skräck! vi var rädda och skrek en del, ESTER var med, och hon var inte bara liiiite läskig om man säger så. det blev dåligt med sömn inatt, var helt säker på att ester skulle komma och döda mig! som tur vaknade jag hel imorse!

nu ska jag äta lite frukost och sen gå och sola tror jag! hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Louii

Vännen, du behöver inte ha en klumo i magen. Du vet vad jag menar när jag säger att vi inte ska ta åt oss av detta. Gör som jag, gå min väg. Du kommer må bättre av det du också.

Stor kram

2010-10-03 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0