you just cut me off, i don`t care anymore!

You don´t  know how beautiful you are..
du gör mig så ledsen och besviken gång på gång, ändå så kan jag inte tycka annat än bra om dig, det är helt skruvat.
jag vet att jag kräver mycket och är en riktigt jobbig dam, men att kräva lite kärlek o omtanke är inte för mycket enligt mig, inte av någon. Har man familj, nära o kära så tycker jag att sånt kommer av sig sjävlt, när man tycker om någon, då kommer omtanken, men det kanske bara är för mig det är så. verkar så ibland iaf. jag är trött på att vara ensam om något man ska vara två om.
Nobody said it was easy, but no one said that it was this hard..

jag fick nyss skäll här på jobbet av en gammal tant, att man kan faktiskt inte tala med kunder och leverantörer i telefonen, det ska inte gå till så. Man får skicka brev så andra kunder inte får vänta! den ni! det roliga är att hon inte skulle handla eller ens göra något här, hon ville bara gnälla. Snubben bakom sa; jävla gnällkärring, va tyst.
Det var kul! Så hädan efter ska jag börja skicka brev, för telefon kan man ju inte tala i, förstår väl vem som helst!



bilden är helt osammanhängande till allt, tyckte bara om den, tyckte om den tiden, den sommaren. it was löövli! :)

just nu vill jag bara tillbaka till i lördags, till niklas famn och till elden, till vindskyddet och till hans underbara leende..


Not ready to let go
Cause then I'd never know
That I could be missing
I'm missing way too much
So when do I give up what I've been wishing for


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0