you make me scared.

ännu ett överfall i örebro imorse. det läskiga är att det skedde nästa där jag cyklar klockan 4.45 på morgonen, jag är faktiskt lite skraj för imorgon, jävlar om någon hoppar på mig!

ikväll kommer min älskling, som jag har längtat, det här med att vara ifrån honom nätter och dagar är faktiskt riktigt jobbigt, han är min klippa och min trygghet, det är svårt att vara utan den!

snart är det helg och jag ser fram emot det som bara den, det betyder lite vin och groggar, spel och annat roligt med det bästa sällskapet. samtidigt är jag livrädd för helgen, vill inte att den ska komma egentligen, vill inte att söndag ska komma, vill inte veta något samtidigt som jag inte vill något annat än att veta. jag är rädd på riktigt, jag har en klump i magen och ordentligt med ångest. mina tankar bara snurrar i huvudet och jag får ingen ro alls. snälla, låt allt gå bra..

nu ska jag läsa expressen o aftonbladet och försöka koppla bort mitt huvud.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0