älskling, jag vet hur det känns,

jaha, igår hade jag ingen bra dag alls, däför dåligt bloggande, och jag har haft en ännu värre natt! för det första har jag väl sovit gott, men utan min karl och sen har jag drömt så jävla mycket, och inget bra, jag har drömt sånna där saker som känns verkligt, en såndär dröm som man inte kan släppa, en sån som man funderar på hela tiden, en riktigt jobbig dröm. på det hela säger min karl att han har sovit gott och han ska banne mig inte sova gott utan mig! ;)

just nu sitter jag på jobbet och ska läsa tidningen, idag känne jag mig glad, pigg och bara sådär bra och det är härligt! :) idag ska jag hem och städa efter jobbet och idag känns det helt okey, inte jobbigt eller besvärligt eller något, tror jag har en bra dag idag! så får vi se vad kvällen har att erbjuda, :)


sen måste jag bara få ur mig lite skit, lite tråkigt som ligger och trycker. det är att jag är så otroligt trött på vissa människor, dom som säger en sak och gör en annan, dom som säger att dom alltid finns där för en men det dom menar är att jag ska finnas där när det passar dom! jag är så trött på att ställa upp för alla andra, när dom inte gör det tillbaka. jag är så trött på att finnas till där för dom som inte gör det tillbaka. jag är så trött på att offra energi och tid på er som inte är värda det och får då mindre tid till dom som faktiskt är det! jag är trött på att aldrig få någon tacksamhet tillbaka. mest av allt är jag trött på falskheten! jag tycker det är dåligt av dom som blir griniga om jag inte hinner träffa dom när jag är i nora, men det är ingen av dom som hör av sig när dom är i örebro. jag ä så trött på falska människor, på falska vänner, på skiten! jag tänker sluta med allt sånt, jag orkar inte vara snäll längre, jag orkar inte le när jag är ledsen, jag orkar inte dölja något! men tack till er som faktiskt finns där, vet inte vad vad jag skulle göra utan er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0