bad day!

somnade när det ungefär var fyra timmar kvar tills jag skulle upp, dessutom drömde jag om et spöke, ESTER, hon var ful och asläskig och skulle döda mig och niklas, så han och jag åkte runt på vägar för att leta upp någon som skulle hjälpa oss mot henne, jag går in i ett hus och undersöker kommer ut och niklas är död. då ringer klockan och jag vaknar med tårar på kinderna, vände mig om och kröp nära honom ett bra tag innan jag gick upp!
när jag kommer till jobbet går aallt fel, bara en sådan dag! våran ac funkar inte heller och den står på 19 grader och blåser kalluft, samt två öppna luckor, jag har gått med tre tröjor och fryst stjärten av mig!
på sen timmarna innan jag skulle sluta kommer det en herre, vi stod o tjaffsa i över en halv timme om att vi inte har korv och så, det slutade med att jag får mig en smäll, tack för den och på återseende!

nu ska jag proppa i mig choklad, titta på idol/ullared och sen sova!
hade! (:

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-09-28 @ 13:24:47
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0