happyface!

det blev ingen söndagsångest, min älskade karl följde med till örebro och sov med mig, hur underbart som helst! jag fick även ett snabbesök av frida när hon plåstrade om mig helt gulligt! :)

igår skulle jag vara duktig och städa och diska efter helgen, jag använder disksvamp när jag diskar, stoppar ner den och min hand i glaset och glaset går sönder över hela handen, skär upp hela knogen och det blödde som fan, det blöder fortfarande, riktigt fittont gjorde det och jävla fittdisk, jag ska köpa mig en diskmaskin! ;) frida kom iaf och plåstrade om mig, hade nog egentligen behövt åkt in o sytt, men jag, sjukhus och nålar går inte ihop så jag vägrade! :) sen kom älsklingen och gjorde hela min kväll och idag min morgon sååå mycket bättre!
jag bara älskar dig niklas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0