just gonna stand there and watch me burn

jaha, gårdagen var en bra dag, förutom att niklas och nora förlorade i fotbollen..
jag var iaf på massage, det var verkligen behövligt och skönt, sen spenderade jag och jennie och hampus massa kvalitetstid tillsammans, det var jätte mysigt! :) han är så go den lillen! vi åkte seda och sola, det kan jag säga var verkligen välbehövligt, är blek som värsta engelsmannen! det går då inte för sig! frida kom sen med godis och bullar, filmen åkte på och vi hade ordentligt med soffmys! helt plötsligt kommer det in någon, och där står niklas, som skulle ut på krogen, jag var helt inställd på att jag skulle dö! (; så efter det mös vi, jag och min bästa karl, min underbara, älskade karl!

han jobbar nu, kommer hem imorgon kväll och jag längtar! jag saknar honom såå, men på något sätt är det lättare att sakna honom när jag är i hans lägenhet, när jag bor här än vad det är när jag är i örebro, här finns hans grejer, hans lukt och hans kläder som jag kan gosa ner mig i. I tre mil långt borta örebro finns inget sånt, ingen niklas-lukt, inga grejer eller kläder, där är det bara tomt! känner redan hur ångesten börjar komma över att jag måste åka hem på tisdag, men först längtar jag efter imorgon, då får jag sova bredvid den bästa jag vet, finns inget som slår det!

jag har röstat idag, glömde mitt röstkort i örebro så det blev en massa krångel, ovanligt när det gäller mig, men nu är det gjort iaf! nu ska jag gå och duscha, vänta på att frida och cecilia ska komma så ska vi åka och titta på lite fotboll och heja i tysthet, :)
hörs!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja ovanligt när de håller dig ;) haha. Sola va fett skönt:)sola i dag med. Jaaa. Puss gull <3

2010-09-20 @ 09:39:29
URL: http://jennieannajohansson.blogg.se/
Postat av: Celia

Hej , vill du bli dagens blogg? Anmäl dig här



http://celiadanielsson.blogg.se/2010/september/dagens-blogg-tavling.html



kram :D

2010-09-20 @ 10:41:48
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0