lost and insecure, you found me!

en helt underbar dag med min fridis igår! den var guld! trots att jag är sjuk och heldålig, får hon mig att känna mig bättre! hon låste in mig i min lägenhet igrå när hon gick och tog med sig nycklarna,, så jag väntar på att hon ska komma ifrån skolan o släppa ut mig. ;) inte för att jag mår bra för att gå någonstans, men ändå, :)

idag är det 11 månader sen min karl sa att han är kär och verkligen vill med mig, 11 älskade månader, men slit, tårar, en massa skratt och lycka och en jävla masa kärlek! han kommer även hit ikväll och jag längtar hur mycket som helst, att få ha honom i mina armar och att få gosa in mig  i hans famn! :) gosch vad jag är kär!

nej, nu ska jag titta på mitt one tree hill, säsong tre ska jag ge mig in på nu, älskvärt. den 14 sept börjar det i usa igen och jag döööör av saknad och längtan efter det! :)

tjingaling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0