today.

att gå upp klockan halv sex varje morgon för att stressa iväg och börja klockan sex funkar inte, det är inte min stil alls, jag är alldeles för trött för det. men idag på jobbet är det två killar som har flörtat och en gubbe sa att jag gör det godaste kaffet, så något gör jag rätt iaf, ;) senare kom det en turkkärring som pratade värsta turkiska med mig och louise, vet inte vilket land dom tror att dom är i?!

nu håller jag och fridolf på o lagar värsta maten, vi är så duktiga idag, blir kött o potatis, sås och sallad, from scratch! gooooood job!

Det är sånt otroligt underbart höstväder, nästa vecka är jag ledig flera dagar i sträck, då hoppas jag att det är sånt här fint väder då också, är så sugen på att knata runt i skogen, plocka svamp, strosa runt, grilla massa korv, och bara njuta av hösten, som är så mysig, skulle helst av allt göra det med niklas, men det går nog som det går, ;) jaja, ut i skogen ska jag nästa vecka i alla fall, så enkelt är det!

nu ska jag ta lite godis innan maten, det är ju trots allt torsdag! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också ledig nästa vecka. Och vill du ha med dig mig i skogen kan jag tänka mig att följa med. Hör av dig vettja :)

2010-09-30 @ 21:16:28
URL: http://emeliekihstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0