trust, hope, faith!

dagen igår var helt underbar, jag och älskling åkte hem till nora, mös, busa o hade oss, sen driva han upp mig till mormor, så jag kunde träffa henne och morfar. när jag kommer innanför dörren känner jag hur gott det luktar och mormor höll på att baka muffins, snacka om att jag har bra tajming! så det blir varma nygräddade muffins och saft för våran del, hur gott som helst, riktigt mysigt var det också. efter ett tag knatade jag ner på stan och mötte frida, vi tog oss en redig långpromenad tills vi kom på hur jävla kallt det blev ute, så vi gick hem till henne och drack varm oboy och bara mös o talade skit, hur underbart som helst, det blev mest en massa snack om omskärelse och hur det känns att ha sex då, sånt där som alla pratar om vid matbordet, ;)

nu sitter jag hos älsklingen och tittar på one tree hill för ovanlighetens skull, han är dock inte hemma och ska snart spela match, sen ska han nog ut ikväll och lattja, roligt, :) jag kör på en lugn kväll som vanligt, tiden får bara utse med vem jag tar den! ;)

jaha, nej jag ska titta klart på mitt avsnitt sen pallra mig in i duschen och försöka bli lite fräsch, för att sen möta upp min fridis när hon slutar jobba! :)

just nu kunde jag verkligen inte vara lyckligare, livet kunde inte vara bättre och ingenting ska gå fel nu!

tackohej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0