it`s done!

jag läst och såg vilken fin särskrivning/stavning jag använde mig av i det förra inlägget, mycket bra gjort. dags att vässa sig lite tror jag.

Helgen har iaf varit och det bara som blåste bort men det var en riktigt bra helg ändå så det gör inget.
Spenderade lördagen ute i mitt nya hem ute på sund och söndags kvällen inne i örebro. Det innebar ett stort leende på läpparna när jag somnade och när jag vaknade idag!

Nu ska jag väl forsätta att packa ned alla min saker och mitt liv i kartonger och sopsäckar inför flytten i helgen.
Det känns faktiskt oväntat bra!
Och förresten, nu har jag till universitetet, förhoppningsvis sitter jag i skolbänken till höst. Can´t wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0