just my luck!

jag har blivit riktigt äckligt sjuk. jag har fått hög feber, en rinnande näsa, en mega svullen hals och sen en riktigt brutal magvärk på det. känner mig så otroligt nöjd och lycklig just nu, eller inte! jag hatar att vara sjuk, att bara ligga och inte kunna göra något, att inte ha ork till något och det bara värker i hela kroppen.
nej nu ska jag sluta gnälla och tycka synd om mig själv och titta lite på one tree hill sen sova!

förresten, jag har sökt jobb utomlands, det är lite skrämmande!

Kommentarer
Postat av: emelie -

jag har bara pratat med jessica än, har inte varit i skolan denna vecka så. men det är massor som ska ut iallafall :)

härligt, men vi får höras mer om det :)

Krya på dig <3

2011-03-02 @ 17:46:55
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0