this sucks!

det här är inte okey! jag har feber, ont överallt, magvärk och en brutalt rinnande näsa som börjar få sår på sig efter allt snytande. och om inte annat har gnälltarmen slagit på hög volym!
jag känner verkligen ett behov av att bli ompysslad eller överhuvudtaget lite sällskap av en människa!
på allt så är jag grymt sugen på choklad men inget ork att ens kliva upp soffan och gå till statoil, så jag gjorde mig en kladdkakesmet, orkade inte stoppa den i ugnen men tänkte att det kan vara gott med smeten iaf, men nej. då har mitt jävla snor i hela huvudet tagit bort min luktsinne och all min smak. TACK FÖR DEN!
nu tänker jag gå o gräva ner mig och inte titta upp förrän jag är frisk som gärna får vara imorgon!

Kommentarer
Postat av: gracia

krya på dig;),sjävl hosstar jag :/ :)

2011-03-04 @ 15:06:03
URL: http://gracizz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Gumman då om jag inte var sjuk själv skulle jag kunna komma och ta hand om dig! Jag kommer nästa vecka till dig<3

2011-03-04 @ 20:48:52
URL: http://curlygirly.bloggplasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0