Hektiska liv!

Från att inte göra något till att jobba två jobb är en riktig omställning, men en bra en. Det enda som ställer till det är att jag har knappt en ledig tid numera.
Men igår slog vi på stort, jag, emelie, erika och cecilia samlades hemma hos mig och lirade en massa mario. Det blev nog mer skratt och död än spel, men kul var det. Jag älskar sånna dagar.
Idag har jag bytit blöjor och lekt med barn, imorgon ska jag göra smörgåsar och sälja bullar. Det är en aning skillnad på jobbet, vilket jag tycker är skönt.
Nej nu ska jag sluta svamla och titta på one tree hill o bota lite feber som smyger sig på.
blommor som jag fick i söndags/måndags när jag fyllde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0