It's gonna take a lot to drag me away from you, There's nothing that a hundred men or more could ever do!

Idag har jag och min mage haft olika åsikter och bråk om det mesta vilket innebär att jag har varit soff/sängliggandes förutom de gånger jag har kravlat mig ner på golvet för att ta mig till toan. Jag tycker fruktansvärt synd om mig själv om ni inte förstod det. :P
Det är ju inte bättre av att min andre halva inte är hemma på hela dagen/kvällen heller så jag får ligga här helt eeensam..
Haha, nej nu ska jag deppa för mig själv igen. Bortse från detta inlägg, tack på förhand!
( förresten så har nils dedikerat en låt rad åt mig, därav rubriken )
Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0